Myagmurr bende2 ay mem reddi yasadim malesef. Sonra sagarak vermeye calistim ama emmedigi icin bir sre sonra sütüm azaldi tamamen mamaya dondum.
Sizi anliyorum hemde cok iyi. Ama siz elinizden geleni yaptınız bebeğiniz icin,iciniz rahat olsun. Yeterki saglikli olsunlar.
Biz aptamil kullaniyoruz memnunuz.