Merhaba anneler oğlum 9 aylik geçen hafta boğaz enfeksiyonu geçirdi ve bir süre emmek istemedi bende sağım yaparak devam ettirrim beslenmesini zaten çalıştığım için 3.ayindan itibaren hem anne sütü hem mama alıyordu ama şuan kesinlikle beni emmek istemiyor göğsüme yaklastirdigimda eliyle itekliyor ağlıyor üzüntüden şuan sagiyorum sütüm 20 ml anca geliyor başına böyle birsey gelen varmi ne yapmam gerekiyor biraz daha emsin istiyorum