Merhabalar bebeğim 7 aylık olmak üzere 5.5 aylıkta tadımlara başladık ve başladığımızdan beri artarak yoğurt vermeye devam ettim çokda sevdi maşallah ama son yaptığım köy sütünden yoğurt mayası ekşiymiş ve kızımın göz yanları ve ağız çevresi kızardı ekşi olduğu için olmuş olabilir mi onun haricinde öncesinde meyveli yoğurt yayla çorbası da yedi hiç birşey olmamıştı yaşayan varmı bu durumu yoğurdu kesmeliyim