Son birkaç aydır huy mu edindi başla bir sebep mi bilemiyorum kusuyor zorla yer iştahsız vermezsen günlerce yemez sadece memeyle ayakta durur yedirdiğim zaman bazen beş kasıktan sonra bazen tabak bitimine iki üç kaşık kala kusuyor bu durum beni delirtti önceden üç dört güne bir olurdu son bir haftadır her gün aynısını yapıyor yarın doktor randevumuz var ama aranızda belki bu durumu yaşayan anneler vardır diye sormak istedim