Önce şunu bi netleştir bence. İkinci çocuk zorunluluk değil. Çok çocuk seviyorsan, iki çocuğun bütün sorumluluğunu kendin kaldırabileceksen ve ikinci çocuk olduğunda ikisini de ihmal etmeden zaman ayırıp depresyona girmeden bu süreci atlatacaksan yap. Çocuk oyuncağı değil bu hadi kardeşi olsun diye çocuk yapılmaz. Ha canını seven bir tanede kalır iki çocuk çok zor. Annen sana destek olamaz belli, çalılıyor kadın zaten olamaz.