enc üzüldüm 🥺 O çevreyi değiştirin size, kötü gelecek herkesten uzak durun.. Ben kendimi tam 2 yıla yakın eve kapadım kimseyi görmedim kimseyi kabul etmedim..Hep çocukla ilgilendim fizik çalıştırdım olumlu şeyler düşündüm çünkü bu zamanda en önemli şey morel.. Siz çocuğa inanırsanız ve savirsaniz herşey çok güzel ilerliyor. Bende çok takardim sabah akşam ağlar agla yürüyemez diyordum ki benim oglumin zaten genetik rahatsızlığı var protein almıyor kaslar için en önemli şey protein asla yürüyemez diyordum hep hipotinikti hem kasları destekleyecek en önemli şey yoktu.. Ama çaba ve azimle çoğu şeyi başlatabilirsiniz kimseye kulak aşmayın lütfen 🙏