Kızlar e bebekten suluk aldım damlatmaz olandan günlük su koyduğum için akşamına koku yapıyordu. İncelemeye gönderdim az önce aradılar kullanıcı hatası diye. Ya böyle bişi olabilir mi içine ben mi kokuyu bırakıyorum da kullanıcı hatası olur. Hadi su damlatır derim cocuk dişledi hadi kapağı çatladı benden sebeb de kokuyu nasıl kullancıı hatası derler anlamadım. Tüketici hakeme şikayet edeceğim başına böyle bişi gelen oldu mu ?
Mycey markası almayın arkadaşlar koku yapıyor