minikoglum28 Normal mi acaba hanımlar bu kadar uzun süredir olmamam. 😑 Kadın Doğum doktoruma gitmiştim bebeğim 6 aylıkken Smear testi falan yaptı, sonuçlar normal çıktı. Benim gibi uzun süredir olamayan var mı 💁♀️
gokmer minikoglum28 20 ay olmadım 1 damla bile gelmedi. :) 9+20 ay o kadar güzel geçmişti ki :)) şimdi 3 aydır oluyorum herhangi bir sorun yok. Ben hiç doktora gitmedim. Bazıları hemen oluyor bazılarınınki de uzun sürüyor
tugbac minikoglum28 evet normal hatta çok şanslısınız. Çünkü lohusalık sonrası ne kadar erken regl olursanız, yumurtlamanız ne kadar erken düzene girerse, gebelik şansı o kadar yüksek oluyormuş..
minikoglum28 gokmer Ben gerçekten regl olduğumda kendimi daha rahat hissediyorum. O yüzden olamamak, çok kötü bir duygu 😑😑