seher41onder Merhaba arkadaşlar bebeğim günde 2 bazende 3 kez kakasini yapıyordu ama şu son birkaç haftadır 4 5 günü buluyor sürekli beklemedeyim acaba yaptı mi diye sizce ne yapmam lazım normal mi yoksa dokt. götürmeli miyim