Cansu8835 ben de 4 aylıkken mamaya başladım kızım için, sma acayip gaz yaptı Aptamil sevmedi böyle böyle denemediğim mama kalmamıştır sonra Friso Gold diye bir mama buldum ebebekte ama her şubesinde olmuyor bende internetten almıştım şuan 1 numarasını bulmak zor 2 ve 3 numaralar fiyat olarak da daha uygun bulması da internette bulunuyor ama 1 numarası biraz zor. Ama bize çok iyi geldi bu mama her sorunumuz çözülmüştü..