penyy benim bebeğimde 2 ay 10 günlük ve yaklaşık 2 haftadır saat 12 1 gibi emiyor sonra yatma çabalarına giriyoruz gaz çıkarmasıydı alt değişmesiydi hemen uyumuyo minik😂 saat 2 3 gibi yatıyor ve sabah 8 9 gibi kalkıyor. Arada mırıldanıyo gece ama ağlamıyo ağlamadığı için kaldırmıyorum çünkü gazlı bir bebek ve uyanınca uykuya hemen geçemiyo. Acıksa da ağlar diye düşünüyorum kilo alımı falanda iyiyse sorun yok bence boşuna beklerimizin uykularını bölmemeliyiz bu benim fikrim ☺️