Merhaba arkadaşlar bebişimle 40′ımızın dolmasına çok az bir süre kaldı bu süre dolduktan sonra kırkımızı nasıl çıkartacağız ritüelleri nasıl bilenler bu konu hakkında bizi bilgilendirebilir mi?? Bir de kırkımız çıkmadan bebeğin fotoğraflarını paylaşmak sakıncalı mı toplumda genel olarak böyle bir inanış var??