Neredeyse 2 ay olacak Düzce depremi olalı hala artçı sarsıntılar devam ediyor bazen hissediliyor bazen daha ufak ama oluyor insanda psikoloji falan kalmıyor geceleri saat 3 olmadan uyuyamıyorum bazen deprem riski az olan yere taşinsak keske diye dua ediyorum ama deprem ülkesiyiz nereye kacacaksin işte