Selinmom Bu aralar kakasında kan görmeye başladık doktor çok ıkındıgından yada ishal gibi yaptıgındandır diye prebiyotik verdi başına gelen varmı acaba 🥺
Hayatim Selinmom aynisini yaşadık canim dr. Krem verdi hametan ve pomat diye 2 krem onu kullandik 1 aya yakin gecti artik olmuyor . Kendini fazla zorladiğindan fazla ıkındığından oluyor
Zeliha66 Selinmom makatta catlak olabilir. Yesil kaka uykuya dalamama kusma gibi baska seyler var mi?
Selinmom Hayatim ne kadardı kanama az az damla gibimi kakada noktalar gibi yapacakken çok ıkınıyor birde birden huysuzlaşıyor gaz ağrısı çekiyor gibime geliyor bu hafta başladı
Selinmom Zeliha66 uykuya dalamam var bu ara ama yeşil kaka yok makata baktım göremedim ama bilmiyorum devam ederse tekrar götürecegim 😢
Seheremre Bebeginiz mama ile mi yoksa anne sutu ile mi besleniyir? Benim oglumda 4 aylik sut urunlerine alerjisi cikti onunda kakasinda kan vardi.
Zeliha66 Selinmom insallah degildir ama devam ederse ihmal etmeyin. Fenerle bakin kızarıklık var mi poposunda
Hayatim Selinmom evet canim az az geliyor catlak olusuyormuş ondan oluyor . Dr. La konusup kremleri alirsan catlağa iyi gelir bizimki hemen gecmisti
Zeliha66 Aynurturgut evet amip dizanteri ile cok karistiriliyor işinin ehli birine gidin derim bos yere antibiyotik kullanip bagirsaklari hassaslastirmayin
Selinmom Zeliha66 kızarıklık görünmüyor çeşme suyuda vermedim hiç 🥺 neden oldu anlayamıyorum çok ıkınıyor bu ara
Selinmom Zeliha66 doktora götürdüm dizanteri fln yoktu tahlil aldıkar ıkınmadan olmuştur diye prebyotik verdiler