Günaydın kızlar,daha önce de post açmıştım.Bu aralar beslenme ile ilgili sorunumuz var😏Blw yapmayan anneler,bebekleriniz kendi kendine yemeye ne zaman,kaç yaşında başladı?Tam anlamıyla çagak kaşık kullanımı ne zaman oldu?Bu zamana kadar korkumdan hic blw yapmadım.Oglum 27 aylık,simdi de hic kendi yemek istemiyor,hep sen yedir diyor😢