Merhaba,
Kafam o kadar karıştı ki ne yapsam bilemedim. Çocuk psikiyatriden randevu almıştım. Beklediğim gibi bebeğimin beslenmeye yaklaşımını sorgularlar mı? Araştırıp bir çocuk doktoru buldum. Sekreteri sorun beslenme ise yönlendirme yapalım dedi. O hevesim de kursağımda kaldı. Daha önce bebek diyetisyeni desteği almıştım. Yemeyen yine yemiyor. Karnı çok şişiyor bu arada. Sebebini bilmiyorum. Ve yoğurt yedikten sonra öksürmesi dikkatimi çekiyor. Alerji geçmişimiz var.
Ne yapsam analar akıl verir misiniz?