laliko35 aynı şekilde bende özel hastanede doğum yaptım bilgi veren olmadı ve bizede sağlık ocağında ki ebemiz söyledi 2.5 aylık tı gittiğimiz de sırasını aldık devlet hastanesinden doktorumuz çok iyiymiş kontrol etti sıkıntı yok dedi bir dahaki kontrol 3 yaşında dedi anlattı şu sıkıntılar olmazsa getirmeyin olursada bir şey sezersenizde beklemeyin hemen getirin demişti