isilay83 Bende ilk zamanlar her gece beslenmesinde kıyamıyodum değiştiriyodum altını ama sonra öğrendim ki bebeği rahatsız etmemek uykusunu açmamak gerekiyormuş, o kendi zaten rahatsız olduğunda ağlıyor, şimdi 8 aylığız akşam 10 gibi uyuyor o ara değiştiriyorum, sabah 7-8 arası tekrar değiştiriyorum. Hiç pişik sorunu da yaşamadım merak etmeyin, uykusunu bölmeyin kuzucuğun.