brolarim 2 gün önce boğaz ağrım vardı dün geçmişti bugün kulak ağrısıyla uyandım dayanamadım acile gittik antibiyotik verdi 1 yaşında bebeğim doktorada söyledim kullanabilirsin dedi ama ilk oğlumda kullanmamıştım sormak istedim sizlere kullandınız mı
1prenses1prens_ brolarim cuma gününden beri boğazlarım ağrıyor kulaklarım da uğultu var oğlum bugün 40 günlük oldu yogunbakimda yatıyor enfeksiyon dan bende sanırım yogunbakima gide gele kaptım doktora sorduğumda emzirmiyor san kullanabilecegimi söyledi bende dünden beri aferin içiyorum ama sütümü sagip döküyorum çocuğuma yollamadım 😔😔 umarım yarına kadar iyileşirim pazartesi yogunbakimdan çıkma durumu var tekrar hastalık götürmek istemiyorum 😪😪
DAO brolarim Ben bu kış 2 kez hasta oldum ilisinde de aksef kullandım. Emzirirken kullanılabilecek antibiyotiklerdenmiş sanırım zararı daha az 🙋🏼♀️
nazlimom_ brolarim agumentinler toplatıldığı için onla eş değer klamoks veriyolar emziriyorum bende onu kullandım
bukaga brolarim cok kullandım canım mastit yüzünden doktor bir zararı olmayanları yazdı hicbir sey olmuyoe merak etme
brolarim 1prenses1prens_ çok geçmiş olsun Allah şifa versin bebeğinize hemencecik toparlanın kulak ağrısı çok fenaymış onu gördüm evet o kadar küçükken bana da içemezsin demişti ama bugun yaşını sordu 1 yaş deyince kullanabileceğin antibiyotik var dedi verdi ama emin olamadım
Nilayy67 1prenses1prens_ çok geçmiş olsun benim oğlumda akciğerde enfeksyondan yattı hatta entübe oldu doğduğu an allahın izniyle düzelir antibiyotik e gelirsek benim dişim iltihap yapmıştı ben agumentin kullanmıştım emziriyordum da birsey olmadı hatta oğlumda o sıra biraz hasta gibiydi çok hafif atlatttı
AyKUSUM DAO aynen benim doktorum da sezaryen sonrası bana onu kullan bi hafta dedi , bende şu an antibiyotik ihtiyacım olursa kullanıyorum.