Trednyol dan surkwli alışveriş yaparım hiç sorun yaşadığım olmadı geçen iki adet küçük dikiş makinası sipariş ettim biri anneme biri bana fiyatını da ödedim ama kargo detaylarına baktığım da bir paket yazıyor satıcıya soruyorum trednyol ile iletişime geçin diyor şimdi sikyet de bulundum Trendyol asistana fazla bir para değil 250 TL fln bir dikiş makinası ama bu devirde beş TL nin bile ise yaradığını zamanlar var çok üzüldüm gönderiler mi veya parasını verirler mi bilemiyorum bu tür durumla karşılaşıp düzelen oldumu