Sincappp Perşembe günü kızımın 1 yaş tahlil kontrolü falan vardı onu verdik ama eşimin işinden dolayı sonuca gidemedik. Pazartesi gideceğiz nasip olursa inşallah. Ama bu kırmızı ile belirtilenleri merak ediyorum açıkçası netten bakıyorum pek birşey anlamadım ve abartılı buldum biraz. Tahlillerden anlayan annelerimiz bakar mısınız rica etsem.
Sincappp Deletedmom_39 aa öyle mi nasıl bir yol izlerler aceba ya çok merak ettim hiç başıma gelmedi yada duymadım hiç. Hangisi o dediğiniz.
Deletedmom_39 Sincappp lym 🙈 tabi belkide çocuklarda korkulacak bi yükseklik değildir canım yarın doktor bakalım ne diyecek
Mirac_21032019 Sincappp benim kiziminda b 12 si yuksek cikmisti.Korkuttular bizi hep.Hic korkmayin zamanla düşüyo.1 kusurdu bizimde en son 800 e dustu.
Sincappp melosta benim de çok kafamı karıştırdı akşam bu konu. Siz diyince tekrar baktım geçen sene aynı bu zamanlar da alınan kan sonucuyla karıştırmışim düşük olanı 2022 olan değil 2023 olanı dikkate almam gerekiyormus gözden kaçırmışım. Kusura bakmayın. Yüksek olan doğru olan.🤭🥰
nazli-06 Akyuvarların yüksek cıkmıs enfeksiyonun var, b12 de yüksek benım anmemın de yüksek cıkmıstı oerhız vermıstı doktor, bir süre et yeme bence, enfeksıyon içinde doktor ılac verır.
Sincappp nazli-06 kızımınki bu benim değil ama soyledikleriniz farketmez sanırım benim yada kızımın olması.birde öyle her hafta et yiyen biri de değilim aslında üç dört haftada yada daha uzun sürede yerim denk gelirse neden böyle çıktı anlamadım emzirdigim için kızımi etkilemiş olabilir diyecegim ama o kadar yemiyorum dediğim gibi. Teşekkür ederim.🌹