biroglanannesii1 Metelina Yazın Ice Latte kışın da Ice Latte 😂 Ama maalesef hasta olduğum dönemler de Hot Latte ye dönebiliyorum ben Latteciyim her gün içiyorum böyle bir alışkanlığım var en fazla bir gün ara veriyorum 🤦🏼♀️😂
dumeka Sadece yıl başı zamanı çıkan toffee nut latte 🥲 1 hafta ya oluyor ya olmuyor. Şunu yıl boyu çıkarsanıza vicdansızlar demek istiyorum burdan yetkililere.
biroglanannesii1 Metelina Bir çok kahve çeşidini içtim ama Damak tadıma uygun tek kahve Latte diyebilirim Ama filtre kahve Türk kahvesi de çok severim 🥰❤️
edabolukbasi Metelina yazın ıce misto yeni yıl gelirken tofee nut latte ama şu an evde türk kahvesi o kadar para veremem 😂
DAO Metelina Genelde ristretto, o gün kahveyi fazla kaçırdıysam flat white. Yazın az buz extra öz berry hibiscus veya frappuccino 💁🏼♀️