yazgulu123 Kızlar bebeğim desteksiz uyuyor. Sallamadan yani. Evde olunca gayet güzel uyuyor ama bi yere gittiğimizde imkanı yok uyutamıyorum uyumuyor siz neler yapıyorsunuz uyutmak için. Akıl verin bana.
Adart Ben zaten normalde de anne yanı beşikte uyutuyorum yanına yatarak. bir yere gittiğimizde de aynı şekilde yanına uzanarak uyutuyorum.