Arkadaşlar kızım çok gazlı bir bebek. 5. Ayımız geri de kaldı günden güne düzelmesi gereken evladım daha da gazlanıyor gece 4-5-6 kere kalkıyor artık hayatımda uyku diye bir şey kalmadı ne yapabilirim tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var gazlı şeyler de yemiyorum çok çaresizim ya :((