12345678990 Merhabalar bebegimin ateşi vardı ilaç verdim şuan Makattan ölçtüm; 37.2 Kulaktan:,36.5 Neden farklı çıkıyor hankisi dogru
Uzikomom 12345678990 Merhaba geçmiş olsun. Ateş ölçeriniz doğru ölçüyor. Makat, koltuk altı, kulak hepsinin referans sıcaklığı farklı oluyor. Makat 0.5 derece kadar daha yüksek sıcaklık çıkar. Koltuk altı 36.5’ken makatın normal sıcaklığı yaklaşık 37’dir. 😊
Gselenn 12345678990 Almanyadayım doktorum bna en doğru sonucu makattan alırsın demişti. Fakat bn kulaktan ölçüyorum ilk ölçtüğünüz doğrudur sürekli ölçtükçe farklı çıkar. 37 normal ates olarak kabul edilir
Kaderr_r Farklı bölgelerden ateş farklı değer çıkar en sağlıklı ve doğru ölçüm koltuk altını ölçünce çıkar.
guno Makat zaten sıcak olur. Vücudun içi dışından her zaman daha sıcaktır. İnternette her bölge için referans değerler var, ona bakin. Takibi de tek bir yerden yapın. Kulaktan ölçerken bile sadece tek kulaktan takip edin diyorlar.