umayin_annesi Merhaba ben 3-3,5 ay civarı kısa kısa 10-15 saniye destekleyerek oturttum hep, sonra yavaş yavaş bu süreyi uzattım, şu an 8 aylık ve 7.aydan bu yana desteksiz oturuyor. Oturtabilirsiniz bence ama süreyi kısa tutun bir kaç saniye olsa yeterli zaten çok çabuk yoruluyorlar 😊🌸