Ess92 benim iznimde bitmek üzere bende bakıcı arıyordum ve güvendiğim birisi asgari ücret istedi dedim sana verirsem bana bitşey kalmayacak ben baksam daha mantıklı. Şu an İçin ücretsiz izin almaya karar verdim. Bakıcı tecrübem yok ama her odaya kamera koyacağım. Ama sonuçta dışarıya falanda çıkaracak orda da kötü davranabilir onu kontrol edemem maalesef ama allah vicdanlı merhametli insanlara denk getirsin. Kendi evinde baktırdı arkadaşım bakıcıya çocuğa telefon tablet tv açıp kendisi ütüsünü temizliğini yemeğini yapıyormuş. Ve aşağıya indirmiyor istemediği şeyler veriyormuş cips sakız çikolata gibi kimisi de kocasına ya da başkasına çocuğu bırakıp kendi çocuğunu almaya gidiyormuş çok zor inanın ben şimdilik kendim bakacağım gittiği yere kadar