Citmali Oglumun pipisi yapismiş sunnetten 1 hafta sinra kontrole gittigimizde dr soyledi..masaj yapin geriye dogru acilmazsa ben acicam dedi cok korkuyorum yasayan var mı bu durumu
minnosanne0 Citmali genelde bütün bebeklerde olur. Biraz acı veriyor galiba ama açtırmak gerekiyor. Sünnet olalı 9 ay oldu hala yapışıyor ve asla pipisine elletmiyor.
YazMevsimi Citmali hiç korkmayın. Ben açıcam dediği şey saniyelik birşey. Deriyi hızlıca aşağı çekip açıyorlar. Oğlumda da aynısı oldu. Kantoran yağı dökerek bölgeyi yumuşatabilir masaj yapabilirsiniz.
Findigim Citmali size pipiye sürmesi için bi krem vermiş olck doktor onu güzelce sürün her yerine ve yavsca ileri geri yapın pipiyi bn oglm 3 aylikkn yaptrdk sünneti bir hafta karton bardak koyduk doktor demisti hiç yapışma falan olmadı şükür sorunsz atlattk
Citmali YazMevsimi peki çok canı yandımı sumnetten sonra anestezinin etkisi gecince col aglamisti yine aynisi olur diye tedirginim acikcasi
Citmali Findigim kantarom yağı sürün ileri geri yapım dedi ama hiç açılcak gibi durmuyor sanki kaynamış baua
YazMevsimi Citmali hayır öyle olmuyor anlık bişey. Oğlumun ağlaması çok kısa sürmüştü. İşlemde çok kısaydı zaten endişelenmeyin🌸
Findigim Citmali o zaman mecbur doktor acicak canım sen gidene kadar sur yapmiya devam et illaki yumuşar
wakawaka Citmali ben 3 hastalıkken sünnet ettirdim doktor her gün 1 kere deriyi ilet geri hareket ettirmen lazım 2 yaşına kadar dedi. Ben her alt açtığımda yapıyorum alışkanlık oldu hiç bir sorun yaşamadım sizde her açtığınızda hareket ettirin
Citmali wakawaka doktor sunnetten 1 hafta sonra geriye cekmeye baslayin dedi ama 1 haftada bile yapismis coktan… doktor yapisikligi actiktan sonra dediginiz gibi her alt degistirmede yaparim cunku tekrar yapisma olabiliyormus