Arkadaşlar geçen gün 3 buçuk aylık bebeğime influenza teşhisi kondu ve 2 gündür bitik halde benden geçti zaten ona da benim 4. Günüm ama ateşim hala 38 lerde ağrılarım geçti ama ateş bitmiyor çok korkuyorum dün gece eşimle nöbetleşe ayaktaydık yarım saatte bir ateşini kontrol ettik bir anda hemen yükseliyor nolur başından geçenler bir şey yazsın ben çok karamsarım şu an zaten vücudum çöktü bir de psikolojim gitti aklım çıkıyor çıldırmak üzereyim çok halsiz gözleri dudakları kırmızı çocuğumun neler yapabilirim ???