[silindi] ücretsiz bir aşı için sizden ücret isteyemezler.
Benim gittiğim hastanede talep etti ödemedim ve bimer e cimer e şikayet ettim.
Sağlık bakanlığı vs. Aradı eğer ücret ödeseydim iade alabileceğimi söyledi.
Bence arayin şikayet edin ve ödediğiniz ücreti geri alın.
Bu hastanelerin bu tutumunu da böylece değiştirebiliriz belkide 🤦♀️