Oğlum Şuan 9 aylık üç aylıkken sünnet ettirdik hiç bi sorun yoktu ama nezaman bezini açsam sürekli elini pipisine atıyor koparmaya kaşımaya çalışıyor sürekli yıkıyorum tertemız bakıyorum içe gömük bide doktora götürdük yeniden olmasına gerek yok büyüyünce geçer dedi bende kafama çok taktım varmı böyle durum elini sürekli atması koparır gibi yapması normal mi