tahira05 kizlar bebegim 5 aylik neredeyse günde 6 kez sagiyorum ama 5 e indirmek istiyorum artik zorlamaya basladi tecrübeli olanlar ne zaman azalattiniz? internette bes kez yaziyoer bu aylar da mama destekli bu arada
Bihter Benim kızım da 4.5 aylık 6 kez sağım yapıyorum ben de. Arada 4 saati buluyor genelde 3’ü geçirmiyorum. Merak ediyorum gece hiç sağmasak sıkıntı olur mu azalır mı
Deletedmom0380 Aslında gece sağılmamasa da olur, bir defa 6 saat bekleme hakkımız var emzirme eğitmeninden öğrenmiştim bunu. Çünkü bedenin ve süt üretimin en çok uykuya ve suya ihtiyacı var demişti. Bende sağarak veriyorum mama destekli.
Aselinannesi7741 Benim kızımda ilk ay emdi beni sonra emmedi 3. Aylık kızım 2 aydın sagıp veriyom akşamları çok zor oluyor