Kuzeymiram Kizlar doktor yazdi , infulenza degil , kullan bes gun korur dedi , yakalanmadan kullanan varmi
Adababy Kuzeymiram e yazmışsa doktor kullan tabi ki yakalnırsan çok fena çektim ben ilaç fayda etmedi serumlarla ayağa kalktm
Mrvgvncyl Kuzeymiram influenza ilacını size mi verdiler bebege mi orasını anlayamadm yakinizda olan biri varsa ve size verildiyse tabi ki kullanin cunku koruyucu olarak da kullaniliyor ama size degil bebege verdilerse onfluenza oldugunu keain bilmeden vermeyin ama eher influenza ise tabi ki baslayın cunku baska ilac daha cabuk toplamiyor
Merveeofs Bize bir şurup verdi influenza virüsü için diyordu ama kızım hastaydı yani benim ve 2-3 gün içince toparladı şükür
[silindi] Merveeofs şimdi 3 buçuk aylık bebeğim influenza bugün 2. Günü ve ateşi sürekli yükseliyor çok korkuyorum ne yapacağımızı şaşırdık benden geçti zaten ona ilaçların yarısını çıkarıyor zaten çocuğun gözünün feri gitti