T-annesi hirilti çok değilse zaten serum fizyolojik damlat deniliyor. Eger akmaya megilliyse şırıngayla 2,5 ml her deliğe uygula. Gece kalorifer e islak havlu as. En kötü ihtimal bebegin yataginin bas tarafini yükselt. Eger cok kötüyse doktora getirin tabi ama segilse gidipte bide ordan hastalik kapmayin