İyi geceler annelerimiz
Bebeğim bugün 2 aylık oldu fakat 3 gündür grip oldum ve bu gece de oğluma geçti ve nefesi kesiliyor burnu açık ama hemen tıkanıyor geçiyor anne sütü alıyor sadece ama burnu tıkanıyor serum fizyolojik sıkıyorum ve kendim de serum taktırdım ki bebeğime daha fazla geçmesin diye
Ne zaman geçer ne kullanmalıyım önerisi olan acil yardımcı olabilir mi