Tunahan44 ay inanmıyorum bir de doğru bir şey mi gibi insanlara tavsiye ediyorsunuz pes! eğer uyaranlı dışkılamaya alışırsa anüs kasları tembelleşiyor ve uyarılmadan kaka yapamıyor. 10 günden sonrası için kabız deniyor onda da fitil, lavman birçok yolu var kafanıza göre bebeklerin organlarıyla oynamayın lütfen