Kızlar 7 aylık bebeğim 2-3 aydır her gece 3-4.30 arası bi saatte uyanıp 2 saat kadar uyanık kalıyo. O saatlerde asla oynamıyorum ilgilenmiyorum yeniden uyutmaya çalışıyorum sürekli ama yinede uyumuyo etrafı izliyo eliyle oynuyo Sallamayı kesince ağlıyo resmen iki saat yavaş yavaş sallıyorum. Ve 7 de geri uyanıyo. Çok yoruldum ben artık. Gündüz uykularıda çok uzun değil. Yinede herşeyi denedim gece ne olursa olsun yapıyo bunu neden bu? Yada yokmu çözümü?