3 yaşında bir oğlum var normalde çok hareketli inatçı, her yeri dağıtır dediğim dediktir bizi evde çok yorar. Ama ne zaman bir misafirlige gitsek örnek ideal çocuk oluyor. Herkesle sohbet eder, akıllı, lafımı dinler, en zor çocukla bile iyi anlaşır. Birde konuşması tam bir İstanbul beyfendisi gibidir. Geçen bir toplu arkadaşlarla buluştuk ortamda 10 tane çocuk var ama yetişkinler aralarına almışlar benim oğlanla sohbet ediyorlar. Bu sefer oğlan çocuklarla oynamaya gidince ben başlıyorum kendi oğlumu kötülemeye normalde böyle değil evde bize kan kusturuyor diye. Çünkü biz ne zaman bir misafirlige gitsek benim oğlana birseyler oluyor. Mesela bugünde bir arkadaşa gittik ve şu saatte başında nobetteyim çünkü uykusunda bagirmalara ağlama krizlerine girdi çok zor sakinledi ve sanki rüyada oluyormuş herşey gibi bir anda gene uykuya geçti. Ben inanın korkuyorum artık bence nazara geliyor, hicbiryere götürmek istemiyorum. Aslında diğer çocuklara bakıyorum gerçekten aynı onlarla ama herkes sanıyor ki hep böyle uslu ama değil. Annemde hep birşeyler anlatırdı eskiden nazardan böyle olmuş şöyle olmuş diye. Gerçekten korkmaya başladım.