Kızım 4 gün sonra 8.ayını bitirecek inşallah ama akşamdan beri ateşi var ilaç verdim etkisi geçince ateşi yükselmeye başladı tekrar verdim ama hâlâ yüksek eşime dedim götürelim ha bide 3 yaşında oğlum var bugün onunda doğum günü oda hastaydı geçenlerde ve acile gittiğimiz de ateşi olduğu halde eve gönderdiler temassız ile ölçüp neyse şimdi kıza da aynısını yaparlar diye hemen götürmeyelim bekleyelim diyor ALLAH aşķına akıl verin