Cigdemm124 Bebeğim ikinci ayını dolduruyor.2 aylık bebek gelisimine baktığımda tutabilir yazıyor elini emer yazıyor ama bizimki henüz öyle değil.sizinkiler neler yapıyor.
Yavuzselim55 Cigdemm124 benimkide iki ay on beş günlük elini çok emiyo sanki çok aç gibi ☺️ ama cisim tutma şuan çok az. fark ediyo almak isteyip çırpınıyo heycanlanıyo
Caglaa94 Cigdemm124 her bebeğin gelişimi kendine özgüdür annesi. Zamanı var demek ki, her gün yeni bir beceri kazanıyorlar. Çok yakında bebeğin de yapar 🌸
[silindi] Cigdemm124 bizimki kalem tutup resim bile çiziyor sjsjjdsjdk abartmışlar sanki biraz 2 aylık bebeğin elleri hala yumruk olur 🙄
Cigdemm124 [silindi] evet bizimki de yumruk hala gelisim de farklı yazmışlar bebekten bebeğe de fark ediyor sanırım 🤔
Mukaddertoklu Elmsnghn Damakları gelişiyor annesi, yavaştan önlük kullanmaya başlamanızı öneririm, hem bebeğiniz önlüğün varlığından sıkılmaz alışmış olur. Ellerini temiz tutun nemli pamukla silin ve ellerini öpmeyin yeterli
mercimekmi benim bebeğim 2 ay 1 haftalık aşırı emme isteği var baş parmağını emiyordu çareyi emzik vermekte buldum ama henüz herhangi bir şey tutamıyor birde akşamları özellikle aşırı gaz sancısı yaşıyoruz bir yerine bir şey olmuş gibi ağlıyor kendimi çok çaresiz hissediyorum
Mukaddertoklu Cigdemm124 Her bebeğin gelişimi farklıdır ve özeldir. 2.ayını doldurdu diye okuduğunuz kaynaktaki tüm özellikler yüklenmeyecek bebeğinize. Siz bu dönemin tadını çıkarın minik minik gülmelere başladı mı? Bol bol koklayın
Mukaddertoklu Elmsnghn Evet çok normal, baloncukları sildikçe tekrar yapacak, agzı yara olabilir. Silmezseni geri yutuyor 😂
Berfs10 Biz de bugün 2 aylık olduk bir haftadır eli sürekli ağzında emiyor aöa elleri yumruk gibi hep