Sevgiiiii67 annesi ağladığında, emdiğinde, heyecanlandığında kalp atışı da yükselir solunumu da hızlanır. Normal zamanlarda da böyle aslında ama şuan hasta olduğu için biraz daha fazla gözlemliyorsunuz o kadar. Bir kaç güne uyanık olduğu zamanlarda ve ağladığında da düzelecek emin ol. Sakin kalın, şarkılar söyleyin, bol bol temasta bulunun ve stres yapmamaya çalışın. Sizin stresinizi hissediyor. Ne kadar keyifli olursa o kadar hızlı toparlar şuan size ve sütünüze çok ihtiyacı var hızlıca toparlaması için