Ben önce sebze ile başladım. Mevve tatlı sebzeyi reddetmesi diye. Kabak, Havuç, Patates, Yoğurt, yumurta sarısı ile başlamıştım. Sebzeleri kendi suyuyla haşlayıp ilk gün 1 ikinci gün iki 3 gün üç çay kaşık verdim ılıkken az zeytinyağı ekleyerek. Tatlı sebzelere çabuk alışıyor. Yoğurt da ekşi değilse damak tadına yakın. Yumurta zor alıştı sarisini sütümle yumuşatarak verdim. Sonra labne ve pekmez ekleyerek kremsi ve tatlımsı hale getirdim. Ben meyvelerde 3 gün yapmadım açıkçası. Şeftali elma armut muz cam rendede ezerek verdim. Tatlı ve yumuşak olanı seçtim hep. Sonra sebzeleri pirinç soğan sarımsak vs ekleyerek yemek haline getirdim. Domates sosu kullanana kadar tatlımsı sebzeleri yemeğinde kullanmaya özen gösterdim. Ev tarhanası çok sevdi. Tereyağını zeytinyağından daha çok kullandım sonralarda. 1 yaşından sonra çok az Himalaya tuzu ekledim yemeklerine. Tatlı muhallebi pek vermedim. 7. Ayda uyku öncesi veriyordum ama sonra 3 öğüne geçince bıraktık daha güzel yedi yemekleri. Şimdi yine şeker yerine pekmez veya yeni yeni bal kullanıyorum az miktarda. Ihlamur çayına veya pankekine örneğin. Bazen meyveli yoğurduna.