Meryemhk bizim 2 ayda oldu doktoara özele gittik bronist dedi buhat ve 3 iğne verdi 1 hafta içinde toparladık dokto buralara gelmeyin hastane daha kötü demişti bizi arayın ilacını yazarım gidip eczaneden al kullan demişti şuan yine hasta 6 aylık burun akıntısı kuru öksürük balgamda var dünden beri buhar veriyorum birazda olsa faydası var biraz azaldı eczaneden ventolin aldım buhar makinasıyla veriyorum çok iyi geliyor Buhari vermeden önce burnunu temizliyip öyle veriyorum geçmiş olsun ❤️🥰