Merhabalaaaaaar 🥳🥳
Çook şükür sağlıklı bir şekilde bizde 13 Ocak günü aranıza katıldık teyzeleeer 🤱🏻🥰
12 Ocak günü gece yalancı sancılar da denilen ya da artık yavaş yavaş doğumun başlamış olduğu sancılar çektim kızlar acaba doğuruyor muyum falan derken gece 12.30da 4.30a kadar sancı çektim ve tabiki hemen ilk sancıyla hastaneye gitmeyen taraftım normalde. 13 Ocak günü rutin kontrollerim olmasa ben asla sancım var diyerek hastaneye gidip bebeğime ve kendime bu eziyeti çektirmezdim ama Rabbim hakkımızda böyle hayırlısını görmüş ve erken kavuşmamız gerekmiş 🤭
36+6 haftalık doğduk. 34.haftamızda akciğer geliştirici iğne yapılmıştı gene sancılar vardı ama ben hissetmemiştim o zaman da. Doktorum hemen önlem almayı seven bi insan sonrasında eyvah demeyi istemiyor. Çok ilgili çok seviyoruz 🤗
13 Ocak günü rutin kontroller için geldim sabah nstde sancılar aktif şekilde çıktılar doktorum çatı muayenesi yapıcamm dediğinde eyvah dedim çünkü çatı muayenesi sonrası doğuma gideceğimi anlamıştım. O gün benim için çok zordu. Ve hep normal doğum istedim hemen doğumhaneye alınarak suni sancı verildi.13 Ocak saat 10.30 gibi normal 1 cm açılmayla başlatıp akşam 17.00a kadar suni sancıyla açılma bekledik ama malasef en fazla 1cm ilerleme olduğu için ben bebeğimi daha fazla üzmek istemedim doktorumda ben beklerim 13 saat sonra da doğurabilirsin sen bilirsin dedi. O anda anlık bi kararla sezeryan istiyorum dedim. Çünkü 20yle başlayıp 150ye(son sancı sınırı) kadar dayanan bi sancı uygulandı ve bende 4-5 saatte 1 cm açıklık vardı kii beni sancılar değil saat başı gelip alttan yapılan muayeneler mahvetti. Ben stres oldukça kendimi rahatlatmak istedikçe daha da gerildim. Oğlum karnımda duvar gibi sertleşti. O da çok yorulmuştu bu eziyeti bilseydim en başından çekmezdim. Doktorum evde sancılarını çekmek ister misin deseydin direk giderdim eve sancım olunca gelirdim ama malasef açılmam var mı diye bakınca iş işten çoktan geçmişti 😐🤗
Sezeryan sonrası bebeğimi 2-3 dakika kadar gördüm daha sonra hemen yoğun bakıma aldılar.solunumu çok yüksekti. Ama çooook şükür bugün artık hiç bir cihaza bağlı olmadan hayata tutuncu benim aslan oğlum. 😍 Belirli saatlerde yanına gidip gidip uzaktan sevdik geldik hep.
Çooook mutluyum onun gibi bir evladım olduğu için, onu hep çok seviceez 😍 Sabah 9da ilk buluşmamız yaşayacağız, ilk defa emzirmeye gidicem yanına kucağıma alıcam ve o anda dünyalar benim olacaaak 😍 bol bol koklamak bol bol yüzüne bakmak istiyorumm ❣️
Rabbim anne baba olabilecek tüm herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah, çok güzel bi duyguymuş. Kendini değil de hayatta ilk defa başka birinin önceliğin olduğu harika bi duygu ❣️
İyiki geldin oğlum, seni çok seviyoruz 💙👣
(Uzun olduysa kusura bakmayın) 🥳