Kızlar doğuma 74 le gittim suan 73 çıkıyorum neden böyle ? Gün içinde hamur işi asla beslenmiyorum pilav makarna vs hep sıvı şeyler tükettim kraker vs atıştırmalıyım var Cıkolata vs ama kızımda 28 almıştım gitmişti suan vücudum şiş ayaklarım bile ne zaman kilo vermeye başlarım emziriyorum goguslerım bugün taştı yanıyor el ayaklarım sizler ne zaman vermeye başladınız ? Saka olmalı yani 1 kilo vermek :(