18 ay 7 günlük oğlum. Her istediği oluyor. Yine de mutluyken oynarken birden sinirleniyor kafasını yere vuruyor. Oyuncuları fırlatıyor. Kendini yerden yere atıyor çırpınıyor elleriyle yuzunu sıkıp yoluyor. Çook asabi ki dediğim gibi sinirlendirmemek icin hep ilgileniyorum ve sevdiği istediği şeyleri yapıyorum. Bizimmi 18 aya özel değil ama. Hep böyleydi. Daha 6 aylikti sinirlenince otururken kendini geriye doğru atardi kafasını yere vururdu. Nasil davranacagimizi sasirdik. Surekli aglama halinde. Psikolog ile görüşmek en doğrusu olacak