Tftmnr Ne zaman yaptırabilirim cuma günü aşı oldu yarın yaptırmak istiyorum kayınvalidmle eltim 3 4 gün su değdirme diyo kokar o zamana kadar diyorum umurlarında değil izin vermiyorlar
Nsrn1 Tftmnr BG aşısı canlı aşı olduğu için enfeksiyon kapma oranı daha yüksek oluyor. O yüzden 3 gün banyo yaptırmıyorsunuz. Diğer inaktif aşılarda sıkıntı olmuyor aynı gün bile yaptırabilirsiniz.
MinikPandam_ Tftmnr biz geceden duş alıp gittik 3 gün su degdirmemen gerekiyor verem aşısı olduğu için.
Mommy16 Tftmnr başka bi hemşireye takip ettirin kendinizi en önemli şeylerden biri bu bir sonraki sefere beni uyarmadınız yıkayacaktım az kalsın ailem uyardı de dikkat etsin biraz