susariii Merhaba hanımlar 40 günü sayarken doğduğu günde sayılıyor mu acaba internette baktım ama hiç bir bilgi bulamadım doğduğu gün dahil 40 gün mü yoksa ertesi günden başlayarak mı saymak gerek acaba
Yamaninannesiiiiii susariii Benim doktorum doğduğu gün sayılmıyor diyor anlamadım ki herkes başka bişey diyor
Karpuzlu_lolipop susariii uygulamada da doğduğu günden saymıyor bende bunu merak ediyorum nasıl saycam diye aklıma gelmişti şurada durayım
Karpuzlu_lolipop susariii şuan internet den baktım https://www.hesaplamaci.com/bebegin-kirkini-40ini-hesaplama buradan hesapladi m istersen bak 🙂
Ozgekaraoglu susariii biz 26 temmuzda saat 08.44 de doğduk . 27 temmuz 08.44 de 1 günlüktü , 1 gün atarak sayın ❤
susariii Karpuzlu_lolipop 7 aralıkta doğdu Doğduğu günü sayarsam 15 i eğer saymazsam 16 sı tam 40 gün doluyor Bu hesaplamada da 17 si diyor İyice kafam karıştı 😂😂😂