Ben de kızım 18 aylıkken işe döneceğim gibi görünüyor. Şahsen bakıcıya kamera da olsa güvenemiyorum. Kreş en azından kurumsal yer, kimse kolay kolay sıkıntı bir durum yaşatamaz. Tabi iyi araştırmak lazım kreşi de. Kızım 10 aylık ama ben şimdiden buldum kreşi.