Balkiz15 canım benim lazer epilasyonda makinanın markası vssinden çok makinanın kaç senelik olduğu, bu güne kadar attığı toplam ışın sayısı çok önemli. Eğer makina alınanı bir kaç yıl olduysa ya da attığı ışın sayısı fazlaysa çok etkiliyor. Robotx markasının aleti ile ilk lazerimi yaptırdığımda 3 gün sonra çatır çatır dökülme yaşadım 6 ay belki 1 sene sonra gittiğimde makina yoktu, sorduğumda çalışan kadın bir süre sonra ışınlar etki etmiyor makina değiştik demişti ve düzenli olarak makina değişiyor.